- Prowadzenie ewidencji właścicieli lokali.
- Przechowywanie dokumentów dotyczących nieruchomości wspólnej związanej z jej użytkowaniem.
- Przygotowywanie uchwał właścicieli lokali niezbędnych do realizacji przyjętego planu gospodarczego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych.
- Weryfikowanie stanu faktycznego i prawnego nieruchomości.
- Przejmowanie nieruchomości wraz z ich dokumentacją techniczną, prawną i finansową.
- Współpraca z działem księgowo-rachunkowym w zakresie przygotowania dokumentacji kredytowej.
- Współpraca z kancelariami prawnymi Radców Prawnych i Notariuszy w zakresie przygotowania niezbędnych dokumentów.
- Współpraca z Wydziałami Urzędu Miejskiego w Szczecinie oraz Zarządem Budynków i Lokali Komunalnych w niezbędnym do obsługi wspólnot zakresie.
- Załatwianie wszelkich spraw związanych ze wspólnotami mieszkaniowymi w Wydziale Ksiąg Wieczystych.
- Powiadamianie właścicieli o treści podjętych uchwał.
- Załatwienie wszelkich spraw związanych z nieruchomością wspólną na wniosek właścicieli.
- Prowadzenie spraw związanych z regulacją udziałów właścicielskich.
- Przygotowanie i prowadzenie spraw związanych z adaptacją powierzchni części wspólnych nieruchomości na lokale mieszkalne lub użytkowe.
- Przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego.
- Obsługa właścicieli w godzinach urzędowania spółki.