Zadzwoń do nas +48 (91) 431 97 14

Dział techniczny i eksploatacji nieruchomości

Zakres obowiązków działu eksploatacji nieruchomości

  1. Organizowanie niezbędnych prac konserwacyjnych włącznie z usuwaniem awarii i ich skutków.
  2. Organizowanie legalizacji urządzeń pomiarowych.
  3. Organizowanie oraz nadzorowanie ochrony i monitoringu obiektu.
  4. Organizowanie przetargów na usługi i dostawy.
  5. Ocena i ewidencja zasobów pod względem technicznym i użytkowym.
  6. Nadzorowanie osoby utrzymującej czystość na obiekcie. Nadzorowanie nad utrzymaniem porządku na terenie nieruchomości budynkowej i gruntowej, terenów zielonych i terenach przylegających do nieruchomości.
  7. Zlecanie kontroli technicznych, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
  8. Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
  9. Analizowanie i zlecanie potrzebnych prac remontowo-konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
  10. Bieżąca kontrola stanu technicznego zarządzanej nieruchomości.
  11. Zgłaszanie i organizowanie koniecznych prac konserwacyjnych oraz egzekwowanie i nadzór czynności pogotowia technicznego.
  12. Kontrola stanu technicznego nieruchomości – roczna oraz pięcioletnia.
  13. Przygotowanie procedur do otrzymywania kredytów na planowane remonty (np. na termomodernizację).
  14. Przygotowanie i przeprowadzenie procedury dotyczącej wyboru wykonawcy robót.
  15. Przygotowanie treści uchwał właścicieli lokali na roboty remontowo-modernizacyjne zgodnie z określonymi w przepisach prawa procedurami.
  16. Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i konserwacyjnych wynikających z corocznych przeglądów technicznych.
  17. Nadzór nad zleconymi robotami budowlanymi.
  18. Przygotowanie, negocjowanie i zawieranie umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości.